Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dimarts, 14 de desembre del 2010

Seminari 30/11

Avui ha classe de seminari hem estat veient les presentacions dels companys de 2n, que repeteixen el módul i van amb nosaltres a seminari. Van ser unes presentacions molt adequades i interessants, ja que vam veure diferents escoles i diferents modes d'ensenyament. Entre totes es van sorgir temes, de com ensenyar als nens de manera que se'ls ensenya jugant i en el dia a dia, d'altres feien grups de colors depenen del grau de nivell i aprenentatge, entre d'altres coses que vam comentar entre tots.
Per acabar, caldria dir que ha estat una classe molt aprofitosa ja que no hem estat parlant i debatint tota la estona, però em pogut observar diferents mètodes i maneres d'estar a l'escola, ja que totes les escoles eren totalment diferents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada