Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dimarts, 21 de setembre del 2010

INTERACTIVITAT

Edu3.cat

A continuació comentarem les 3 o 4 característiques més rellevants d'aquest video:
  • S'han desenvolupat al llarg del temps els processos informàtics.
  • L'aparició del CD-ROM, suport capaç d'emmagatzemar una quantitat gran d'imatges i música.
  • Programes interactius de més impacte van ser els videojocs, què es van convertir en un entreteniment de gran consum. Aprofitant les millors qualitats de la interactivitat: visualitat, sonoritat, moviment, acció, reflexió, participació...
  • Interfície és el conjunt d'organismes que fan possible la relació entre persona i ordinador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada