Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dissabte, 30 d’octubre del 2010

Classe dia 26/10.

Vaja! L'altre dia a classe de seminari, amb l'Anna Mckay, hem vaig adonar que molta gent de la classe ja anava comentant al blog que feiem al seminari. Quin desastre! Però bé, molts d'ells només havien comentat una o dos classes, crec que no vaig tant endarrerida. ;)
L'última classe de seminari vam estar comentant les revistes educatives. La feina es tractava d'escollir una revista entre moltes, i fer un petit comentari sobre a qui anava dirigit, la seva estructura i una valoració personal. Entre tots, vam poder veure la gran variació de revistes que podem trobar, com ara:  Contextos Educativos, Guix, Guix d'Infantil, Revista Catalana, etc.
En una de les revistes que hem comentat, ha sorgit un gran debat. Hem estat debatin sobre l'anglès a l'etapa d'ed. Infantil. Alguns han considerat què pot estar bé, d'altres, en canvi creuen què és massa precipitat ja que l'infant es troba en una etapa on ha d'assumir la llengua natal i es faria una barreja d'idiomes.
Què en penseu vosaltres?

Per últim, tots havien d'escollir un article que ens cridés més l'atenció. El meu article es diu Rampes per moure'ns i per pensar. Parla sobre la física a l'etapa d'ed.Infantil. Creieu que es pot treballar tant petits? Doncs bé, sí, aquest article intenta explicar com es poden introduir aquests conceptes a l'aula d'una manera lúdica i amb un plantejament interdisciplinari.
L'he trobat molt interessant, així que si creieu el mateix, aneu a buscar-lo a la biblioteca de la nostra facultat i demaneu el Guix d'Infantil  nº 57.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada