Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dissabte, 30 d’octubre del 2010

La meva Rajoleta

Una de les classes de Plàstica vam estar creant la nostra rajoleta, texturant textures diverses sobre una peça de fang. Els meus passos per aconseguir la meva rajoleta van ser aquests:

 




LA RAJOLETA
Fotos realitzades per Alba Maldonado

L'he anomenat la Destrucció del ecosistema, ja que va amb la intenció de enfocar que l'ésser humà està destruint el planeta. La tala excessiva, els incendis provocats, la matança d'animals, la contaminació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada