Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

divendres, 1 d’octubre del 2010

Danses

CANÇONS DE FALDA

· Arri, arri, tatanet

Arri, arri tatanet,

que anirem a Sant Benet,

comprarem un formatget

per dinar, per sopar

i pel/per la ..(nom).. no n’hi haurà!!


· Un, dos, tres,ja l’he pres

Un, dos, tres,ja l’he pres;

dos, tres, quatre, cap a la butxaca;

tres, quatre i cinc, ja l’hi tinc.

CANÇONS DE BRESSOL

· Mareta, mareta

Mareta, mareta, ahir vaig somiar

que una nineta em vares comprar.

La nina tenia bonics els seus ulls,

la cara molt fina i els cabells molt rulls.


· Son, soneta

Son, soneta, vine aquí,a la vora del coixí,

Quan la soneta vindrà,el ..(nom).. s’adormirà.


CANÇONS DE DANSA I JOC

· El ball de la civada

El ball de la civada jo us el cantaré (2).

-El pare quan la llauravafeia així, feia així....

Se’n dava un cop al pit i se’n girava així:

Treballem (2), que la civada(2);

treballem (2) que la civada guanyarem.

El ball de la civada....

- El pare quan la sembrava, la segava, la molia,...


· El ballet del rotlletó

El ballet del rotlletó,de punteta, de punteta;

el ballet del rotlletó, de punteta i de taló.

9 pometes té el pomer, de 9 una, de 9 una,

9 pometes té el pomer, de 9 una en caigué.

Si mireu el vent d’on ve,veureu el pomer com dansa;

si mireu el vent d’on ve,veureu com dansa el pomer.

8 pometes...


· John Brown era un petit indi

John Brown era un petit indi (3)

era un petit indi, en John.

Un petit, dos, petits, tres petits indis,

quatre petits, cinc petits, sis petits indis.

Set petits, vuit petits, nou petits indis,

Era un petit indi, en John.


· En Joan petit quan balla

En Joan petit quan balla,

balla, balla, balla,

en Joan petit quan balla,

balla amb el dit.

Amb el dit, dit, dit

ara balla el Jan petit.

(mà, colze, peu, cap, nas,

panxa, cul,...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada