Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

divendres, 15 d’octubre del 2010

Què és un prezi?

El Prezi és un programa per realitzar unes presentacions molt sofisticades i originals, i que per tant deixa de banda l'antic i conegut Powerpoint. Amb el prezi disposem de zoom i de moviment que permet destacar diferents visions de la presentació. A continuació us deixo un video que explica raonadament com i perquè s'utilitza un prezi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada