Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dissabte, 13 de novembre del 2010

Seminari 2/11

Avui a la classe de seminari hem començat comentant els treballs realitzats fa uns dies sobre els llibres: Podem pintar somnis i Ha de ploure cap amunt. També hem estat comentant les activitats que realitzaríem la setmana extraordinària. Cada dia farem una activitat diferent, des d'anar a una visita a una escola fins a veure una audició entre d'altres.
Apart, l'Anna ens ha repartit una article de la Vanguardia sobre el famós i conegut Tonucci. Ens ha dit que féssim la lectura a casa i el próxim dia ho comentariem.

A més, també hem comentat un parell de blocs d'unes companyes que el próxim dia no hi seràn i han aprofitat per presentar el seu bloc. Hem comentat com hauria de ser un bon bloc i quines mancances teniem. Per acabar,  hem comentat el llibre de Documentar una mirada nova.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada