Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dissabte, 13 de novembre del 2010

11/11

Avui a classe de seminari em començant comentat la película sobre los Niños del paraíso que vam veure l'anterior dia. Hem comentat diferents aspectes i valors més importants de la película. Després de comentar escenes més destacades, vam dir quins valors es donaven més importants a la película. Van sorgir el temps i l'espera, l'esforç, el respecte, el fet d compartir, els recursos per jugar amb qualsevol cosa, la bona educació  i sobretot respecte als pares, el desànim i la lluita per aconseguir el que es proposen, la complicitat i la tranquil·litat.

També hem aprofitat que tenim una companya a classe de seminari que té familia al marroc, i ens ha explicat les seves experiències i vivències, i comparant-les amb les de la película.
Per últim, i finalitzar la classe hem comentat els treballs que haurem de realitzat a la setmana extraordinària de la setmana que ve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada