Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dissabte, 27 de novembre del 2010

RSS

El RSS és una forma sencilla de poder rebre informació al teu Bloc, de totes aquelles pàgines web que t'interessin, a través de lectors RSS, i d'aquesta manera no caldrà que les hagis de visitar una per una. Per tal, de que tot això funciona necessitaràs un lector RSS i tenir disponible el servei RSS.


Per més informació podeu visitar aquesta pàgina que us explica detalladament tot el RSS 
També us deixo un video de youtube  Vídeo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada