Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dissabte, 13 de novembre del 2010

Google docs

Què és Google Docs? Google Docs és un espai personal on podem crear via web documents de text i fulls de càlcul, amb moltes de les funcionalitats dels programes / programari que es len al PC. Podem guardar els fitxers que anem creant, podem convertir i descarregar-los en diversos formats (per exemple, PDF), i també podem 'pujar' qualsevol document que tinguem creat amb un altre programa d'ofimàtica (MS Word, OpenOffice, etc.).
Puc compartir documents amb altres usuaris? Sí, 'Google Docs' permet que qualsevol fitxer que hàgim creat pugui ser compartit amb altres usuaris del servei que indiquem. A més, aquests usuaris poden així mateix editar de manera col.laborativa.
Puc utilitzar els documents per a publicar via web? Sí, l'eina permet publicar els teus treballs amb aspecte de pàgina web (no necessites tenir coneixements d'HTML), i fins i tot convertir-lo en un post del teu bloc.
http://google.dirson.com/o.a/google-docs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada