Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dissabte, 27 de novembre del 2010

Primera presentació grupal

Primera presentacio
View more presentations from albamaldo.

 Aquís us deixo el primer treball grup fet en powerpoint mitjançant el Google Docs. El grup estava format per: Marc Gil, Elisabet Marquilles, Pilar Freixa, Cristina López i Alba Maldonado. En el treball voliem explicar les respectives localitats de cada un, entre d'ells Terrassa o Mataró. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada