Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dissabte, 13 de novembre del 2010

Wikipedia

Wikipedia es una Enciclopedia en línea, una página de consultas de Internet que cuenta con más de 11 millones de artículos. Su particularidad es que esos artículos son redactados por voluntarios, los mismos usuarios en todo el mundo que puedan acceder a la página, y deseen, voluntariamente, participar; por este motivo se le denomina "enciclopedia abierta". 
Wales fue quien tuvo la idea de crear una enciclopedia que se pudiera editar, pero Sanger propuso la idea de usar un Wiki para acelerar el proyecto (un wiki es un software que permite crear contenido colectivamente, y en ocasiones el término se emplea también para señalar un proyecto cooperativo entre usuarios, abierto). 
  •  Tothom pot redactar articles o incloure informació, ja què és públic.
  • Té informació que pot no ser verdadera, però d'altres que ajuden a saber què és vertader ja què tenen cites o links per poder accedir a la pàgina d'on s'ha tret o per temes relacionats.
  • Informació retocada continuament. 
Però té aspectes negatius, ja que s'han de veure i comparar els continguts i l'informació en diferents idiomes sobre un tema concret, ja que a cada idioma l'informació és diferent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada