Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dimarts, 23 de novembre del 2010

Mapes conceptuals

La construcció d'un mapa conceptual és doncs un procés intel·lectual que facilita un aprenentatge significatiu en la mesura en que ens ajuda a integrar els nous coneixements en els nostres esquemes mentals. Ens ajuda a integrar els nostres coneixements de forma esquematitzada.

Més informació, visiteu al blog del Jordi, on us donarà més informació dels mapes conceptuals.
http://gestioinformacio.blogspot.com/search/label/mapes%20conceptuals



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada