Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dijous, 6 de gener del 2011

Altres programes

  • Flicker, Free digital photos, picasa: serveix per descarregar-se imatges lliures de drets i autoritzacions.Flickr: és un lloc web que permet emmagetxemar, ordenar, buscar, vendre i compartir fotos i vídeos en línia.
  • Jamendo: serveix per descarregar-se música lliure de drets i autoritzacions.jamendo
  • Scribd: Permet pujar els treballs realitzats amb word, al bloc o pàgina d'internet, com a presentació.scribd
  • Goear: Permet pujar so o música en MP3.
  • Gliffy: Serveix per a realitzar fluxogrames o representacions gràfiques.gliffy
  • Slideshare i slideboom: Permet pujar com a presentacions, els documents realitzats amb Power point. slideshare / slideboom

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada