Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dilluns, 10 de gener del 2011

Audacity


Audacity és una aplicació informàtica que s'utilitza per grabar i edició lliure.És de fàcil ús i està distribuït sota la llicència de GPL.

Característiques:
  • Grabació d'audio en temps real;
  • Edició archivius d'audio tipus Ogg Vorbis, MP3, WAV, AIFF, AU , LOF y WMP;
  • Conversió entre formats d'audio tipu;
  • Importació d'archius de format MIDI,RAW y MP3
  • Edició de pistas múltiples.
  • Agregar efectes al so (eco, inversión, tono, etc).
  • Posibilitat d'utilitzar plug-ins per augmentar su funcionalitat.
Informació extreta de wikipedia

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada