Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dijous, 6 de gener del 2011

Wikis

Els wikis són una eina que ens serveix per fer treballs en grup, on tothom hi pot accedir mitjançant una contrasenya. També es pot veure qui puja en aquell moment o qui ha escrit, i també formar debats en el grup.
És com tenir una pàgina en blanc on tothom hi pot accedir, des de el lloc on sigui, i posar en comú les idees.

AVANTATGES
  •  Crear debats
  • Linkar paraules per anar-ne directament a unes altres secundàries.
  • Es pot visualitzar qui ha escrit en cada moment, l'hora i el que ha escrit.
INCONVENIENTS
  • No es pot actualitzar amb tanta rapidesa com altres programes com el Google Docs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada