Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

dimarts, 11 de gener del 2011

Wordpress

És una de les plataformes de blogs més populars i potents disponible actualment, totalment gratuït i de codi obert.
Hi han tres versions:
  • Wordpress.com
  • Wordpress.org
  • WordpressMU
Wordpress és el més assequible. El menú principal d'administració compta amb les opcions següents:
  • Tauler
  • Redactar
  • Administrar
  • Comentaris
  • Blogroll
  • Presentació
  • Usuaris
  • Opcions
  • Millores
He tret la informació del llibre Usos educatius dels blogs.Recursos, orientacions i experiències per a docents.

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada