Benvinguts al Bloc

Benvinguts al meu bloc! Primer de tot presentar-me, sóc l'Alba i estudio a Blanquerna al primer any del grau d'Ed.infantil. El fet que m'ha portat a dur a terme aquesta carrera és la meva gran vocació cap als nens. Des de ben petita sempre m'han agradat, i la meva idea era ser professora. I, aquí estic, intentant descobrir experiències noves que em portaràn allà on vull arribar, i què més bé que desenvolupar-ho mitjançant un Bloc.

diumenge, 9 de gener del 2011

HEMISFERIS

Hemisferi Esquerre que controla el costat dret del cos, radica a les àrees específiques que dirigeixen algunes funcions com la lectura, l'escriptura, el càlcul, l'aritmètica, la classificació, la lógica. Controla les funcions lligades al llenguatge i a l'abstracció. És l'hemisferi amb major sensibilitat per lo visual. Li correspon al desenvolupament linial , lógic i racional del pensament, les operacions d'anàlisis i de sintaxis, la percepció dels esquemes significatius i la disposició ordenada de les seqüències.Hemisferi intelectual, analític, dominant i actiu.

Hemisferi dret  controla el costat esquerre del cos, on radica les àrees específiques com el reocneixement immediat dels rostres, la distinció i el record de les formes, la discriminació d'acords musicals, la reconstrucció mental de conjunts a partir dels seus fragments.En general controla les funcions espacials no verbals. És l'hemisferi emocional, intuitiu, creatiu i sintètic.és l'hemisferi secundari del repós, espiritual i receptiu.


L'hemisferi dret controlarà l'aproximació global, concreta i emocional a la realitat, mentre que l'hemisferi esquerre serà en el pensament analític i en la lógia formal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada